مدیر اداره طبیعی و آبخیزداری هندیجان از کاشت بیش از ۲۰۰ اصله نهال کهور در روستای چم مراد شهرستان هندیجان خبر داد.

آرش طیب مدیر اداره طبیعی و آبخیزداری هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ایجاد فضای سبز غنی در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان کاشت نهال در ایام مختلف سال در دستورکار است.

او با اشاره به اهمیت وجود درختان در محیط زیست، ایجاد فضای سبز افزود: کشت بیش از ۲۰۰ اصله نهال کهور در منطقه بیابانی روستای چم مراد هندیجان با هدف گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب کاشته شد.

طیب اظهار داشت: کهور از جمله درختانی است که با شرایط آب و هوایی و اقلیمی خوزستان سازگار است و استقامت زیادی نسبت به کم آبی و گرمای زیاد دارد، به همین دلیل این نوع درخت در کاشت در مناطق بیابانی و کم آب هندیجان انتخاب شده است و کشت تعدادی دیگر از این نوع در دستور کار قرار دارد.

به گفته مدیر اداره طبیعی و آبخیزداری هندیجان، حجت الاسلام جعفر بنی سعید، سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران دانش پژوه بخشدار مرکزی، محسن شعبانی رئیس شورای اسلامی و دیگر مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی شهرستان در مراسم کاشت نهال حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.