معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری، از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی استان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این اعتبار صرف تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی می‌شود.

او افزود: ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و ۲۰ میلیارد تومان نیز از طریق اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تامین می‌شود.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: این اعتبارات در بحث تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی موثر است و بسیاری از مشکلات این حوزه را مرتفع می‌کند.

او در پایان با اشاره به اینکه در صدد هستیم تصدی‌گری منطقه ویژه اقتصادی را به شهرک‌های صنعتی واگذار کنیم ادامه داد: در گذشته همیاری شهرداری‌ها متولی این امر بود و این امر باید تسریع شود.

تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی فی‌مابین استانداری چهارمحال و بختیاری، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی کشور منعقد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار