جشن روز مادر در مصلای امام خمینی (ره) خمین

مراسم جشن روز مادر در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان خمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز میلاد دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر مراسم جشن روز مادر در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان خمین برگزار شد.

حجت الاسلام حبیبی در این مراسم گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در سن کم و در عمر کوتاه، به مقامات معنوی و علمی و معرفتی و به مرتبه‌ای رسید که برابر مرتبه انبیا و اولیاست.

حجت الاسلام حبیبی افزود: فاطمه زهرا (س) فجر درخشانی است که از او خورشید امامت و ولایت و نبوت درخشیده و آسمان بلند و رفیعی است که در آغوش آن، ستاره‏‌های فروزان ولایت قرار گرفته است.

او اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام زنان عالم و اسوه حیا و عفت است و دختران و زنان جامعه اسلامی باید ایشان را سرمشق و اسوه خود قرار دهند.

سخنران این مراسم گفت: زندگی فاطمه زهرا (س) اگرچه کوتاه بود و حدود بیست سال بیشتر طول نکشید، اما این زندگی، از جهت جهاد، مبارزه، تلاش، کار انقلابی، صبر انقلابی، درس، فراگیری و آموزش، سخنرانی و دفاع از نبوت و امامت و نظام اسلامی، دریای پهناوری از تلاش و مبارزه و کار و در نهایت هم شهادت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.