مراسم جشن روز مادر در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان خمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز میلاد دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر مراسم جشن روز مادر در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان خمین برگزار شد.

حجت الاسلام حبیبی در این مراسم گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در سن کم و در عمر کوتاه، به مقامات معنوی و علمی و معرفتی و به مرتبه‌ای رسید که برابر مرتبه انبیا و اولیاست.

حجت الاسلام حبیبی افزود: فاطمه زهرا (س) فجر درخشانی است که از او خورشید امامت و ولایت و نبوت درخشیده و آسمان بلند و رفیعی است که در آغوش آن، ستاره‏‌های فروزان ولایت قرار گرفته است.

او اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام زنان عالم و اسوه حیا و عفت است و دختران و زنان جامعه اسلامی باید ایشان را سرمشق و اسوه خود قرار دهند.

سخنران این مراسم گفت: زندگی فاطمه زهرا (س) اگرچه کوتاه بود و حدود بیست سال بیشتر طول نکشید، اما این زندگی، از جهت جهاد، مبارزه، تلاش، کار انقلابی، صبر انقلابی، درس، فراگیری و آموزش، سخنرانی و دفاع از نبوت و امامت و نظام اسلامی، دریای پهناوری از تلاش و مبارزه و کار و در نهایت هم شهادت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.