مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸۱ واحد مسکونی با اعتباری افزون‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال گرامیداشت دهه مبارک فجر تحویل مددجویان کمیته امداد این استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدمهدی عبادی  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دهه فجر ایام تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهداست اظهارداشت: مجموعه کمیته امداد سیستان و بلوچستان در این ایام برنامه‌هایی در محور‌های اشتغال، مسکن، حمایت و حوزه فرهنگی تدارک دیده است.

او افزود: در حوزه اشتغال ۱۰۰ طرح با اعتباری افزون‌بر ۲۸۵ میلیارد ریال در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، حمل و نقل، خیاطی و خدماتی به صورت نمادین در سیستان و بلوچستان با همکاری ستاد دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر گفت: برنامه‌هایی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا در نظرگرفته شده که به‌دلیل شرایط کرونایی عمدتا بصورت مجازی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه برگزاری رقابت‌های مجازی با موضوع نقش امام (ره) در شکل‌گیری انقلاب از محور‌های اقدامات فرهنگی کمیته امداد است افزود: فضاسازی محیطی، نصب پلاکارد و پرچم در تمامی ادارات و همچنین خیابان‌های مشرف به ادارات کمیته امداد از دیگر برنامه‌هاست.

عبادی با بیان اینکه در دهه فجر کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با هدف بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی برگزار خواهد شد گفت: در حوزه حمایت نیز اهدای جهیزیه به نوعروسان، هدیه ازدواج به فرزندان ذکور تحت پوشش، تهیه سبد کالا ویژه مددجویان به خصوص ایتام و مددجویان زمین‌گیر، توزیع بسته‌های خدماتی و درمانی و تهیه لوازم‌التحریر را خواهیم داشت.

او بیان کرد: طرح‌های متعدد دیگری از جمله بازدید و اکرام خانواده‌های تحت پوشش توسط مسوولان سازمان‌های مختلف، خیران و مددکاران از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار