رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: ۲۸ طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان در محدوده تحت پوشش این دانشگاه آماده افتتاح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش‌از ۲۴ هزار مترمربع به فضای بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان افزوده می‌شود.

او ادامه داد: بزرگترین طرح‌های دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیمارستان دوم شهر سراوان (ایرانمهر) با زیر بنای ۱۸ هزار مترمربع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در هر نقطه‌ای از سیستان و بلوچستان که تخت بستری یا امکانات درمانی جدیدی ایجاد شود به کاهش مسافرت‌های درمانی منجر خواهد شد و ارتقای کیفیت خدمات قابل ارائه را به دنبال خواهد داشت.

او بیان کرد: سیستان و بلوچستان با خدمات ارزنده دولتمران بویژه در سال‌های اخیر به تابلوی درخشان خدمات نظام جمهوری اسلامی در حوزه سلامت تبدیل شده به طوریکه شاهد فعالیت افزون‌بر ۵۰۰ عضو هیات علمی، راه‌اندازی بیش‌از ۱۰۰ رشته دانشگاهی از کاردانی تا دکترای فوق تخصصی در حوزه زیرپوشش این دانشگاه هستیم.

هاشمی شهری راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری، مرکز اشعه درمانی، جراحی قلب باز، تشخیص قبل از تولد، پیوند کلیه و قرنیه و قطب چشم پزشکی به عنوان نخستین‌ها در عرصه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هم‌اینک این استان را به قطب پزشکی در منطقه تبدیل کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار