شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش همه اصولگرایان باید رسیدن به وحدت باشد

فعال اصولگرا درباره رویکرد جریان اصولگرا در انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه داد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سازوکار جریان اصولگرایی برای شرکت در انتخابات آینده، گفت: معتقدم مجموعه نیروهای انقلاب با هم افزایی می‌توانند در زمینه جذب آرای مردمی موفق شوند.

او ادامه داد: مسیر موفقی که شورای ائتلاف در انتخابات مجلس یازدهم طی کرد به خوبی نشان داد که این روش موفق می‌تواند محور قرار بگیرد و سایرین هم اگر نظری دارند در همان راستا حرکت کنند، زیرا اگر قرار بر رقابت درون حزبی باشد جلو نخواهیم رفت و اگر به رقابت  درون جریان بپردازیم مخالف راهبرد هم افزایی است. البته در انتخابات مجلس یازدهم هم جامعه روحانیت مبارز مسقلا مسیری را برای بستن فهرست طی کرد، اما نهایتا با صحبت‌هایی که انجام شد با حضور ۳ تن از اعضای جامعه روحانیت مبارز در شورای ائتلاف مسیر فهرست مشترک هموار شد.

شاکری درباره چرایی تشکیل شورای وحدت هم افزود: برخی معتقدند که نقش بیشتری را باید ایفا کنند و محور شوند، اما این محور شدن نیاز به این دارد که ما مدلی که قبل‌تر داشتیم را دچار آسیب نکنیم و اگر قرار است افرادی را گرد هم جمع کنیم نهایتا آن‌ها را به شورای ائتلاف اضافه کنیم. در حال حاضر هم جبهه‌های بسیاری شکل می‌گیرد که در راستای همان جریان نیرو‌های انقلاب حرت می‌کنند و اشکالی هم ندارد که احزاب یا جبهه‌های تشکیل شده از تمام ظرفیت خود استفاده کرده و نهایتا باهم افزایی تلاش‌های خود در قالب شورای ائتلاف حماسه دیگری را در انتخابات ۱۴۰۰ رقم بزنند. افراد هم اگر نظراتی دارند نباید منجر به رقابت شود، بلکه باید فراخوانی باشد تا همه گرد شورای ائتلاف به نتیجه برسند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، تاکید کرد: تلاشی که در حال حاضر در بین دلسوزان نیرو‌های انقلاب وجود دارد این است که وحدت صورت بگیرد مانند همان موفقیتی که در بین نیرو‌های شورای ائتلاف  در مجلس یازدهم با فهرست واحد رخ داد، زیرا در آن اتفاق هم این تکثر آرا و فهرست‌های مختلف آسیب زا بود، اما در نهایت همه بر روی یک فهرست واحد متمرکز شدند و در لحظات آخر این فهرست به یک فهرست یگانه تبدیل شد و همه شاهد آثار آن بودیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار