قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: امیدواریم شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگرایان در نهایت با تدابیری که بزرگان این جریان در نظر می گیرند به یک مسیر واحد برسند.

امیدواریم شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگرایان به وحدت برسندعلیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین  در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ساز و کار اصولگرایان برای حضور در انتخابات آینده گفت: اکنون در جریان اصولگرایی دو شورا با نام‌های شورای وحدت و شورای ائتلاف در حال فعالیت هستند و هدف تمام اعضای این جریان رسیدن به وحدت حداکثری است.

او ادامه داد: البته به طور مکرر هم در این باره صحبت شده که این یک وحدت حداکثری نبوده و قرار نیست که گروه‌ها از سلایق خود صرف نظر کنند و با حفظ نظرات و سلایق قرار هست در یک مسیر تاکتیکی به منظور اجماع حداکثری در جریان اصولگرایی حرکت کنند.

خجسته پور افزود: شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس یازدهم تشکیل شد که نتایج خوبی هم داشت، در انتخابات مجلس یازدهم لیست شورای ائتلاف در روز‌های آخر بسته شد و انتخابات مجلس یازدهم هم در تهران پیروز شد، در شهرستان‌های مختلف هم مدلش از پایین به بالا بود و در نهایت ثمرات خوبی هم داشت.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین گفت: البته برخی‌ها نتوانستند در مسیر این وحدت قرار بگیرند، شورای وحدت اصولگرایان هم که الان با محوریت جامعه روحانیت مبارز تشکیل شده به دنبال ایجاد وحدت حداکثری در میان اصولگرایان است.

فعال اصولگرا تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز و دبیرکل محترم آن آیت الله موحدی کرمانی و سایرین بار‌ها اعلام کرده که جامعه روحانیت به عنوان یک جریان ریشه دار در جریان سیاسی کشور مخصوصا جریان اصولگرایی به دنبال پدرخواندگی و اعلام کردن لیست مورد نظر از جانب خود به تنهایی نیست؛ بلکه به دنبال این است که ریش سفیدی کند و محور وحدت باشد.

او ادامه داد: روحانیت مبارز تا امروز هم توانسته احزاب مختلفی را دور خود جمع کند، بسیاری از این احزاب در جریان ائتلاف مجلس یازدهم نتوانستند در مسیر ائتلاف قرار بگیرند و امروز شورای وحدت در صدد جذب است و از همه ارکان جریان اصولگرایی دعوت کرده و برخی هم پدیرفته اند که در آن حضور یابند.

خجسته پور بیان کرد: امیدواریم که این دو شورا که امروز هر یک در حال طی کردن مسیر خود هستند در نهایت با تدابیری که بزرگان این جریان در نظر می گیرند به یک لیست و مسیر واحد برسند. این دو مسیر هم که الان متفاوت است جای نگرانی ندارد، زیرا برخی احزاب، شورای ائتلاف را نپذیرفته و در کنار شورای وحدت هستند، امیدواری ما این است که در نهایت این دو طیف به وحدت نهایی برسند و دور نمایی هم که الان وجود دارد رسیدن به وحدت حداکثری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار