حسین فرخنده گفت: با انتشار برنامه نمایش آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، اکران آثار منتخب جشنواره، از ۱۵ بهمن در استان خراسان شمالی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  گفت : امسال ۱۶ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) همزمان با سراسر کشور در دو سالن سینمای گلشن و عمیق بجنورد و در ۲ سانس روی پرده خواهد رفت.


بیشتر بخوانید 


حسین فرخنده  افزود : با توجه به شیوع بیماری کرونا، بلیت‌فروشی فیلم‌های این دوره در گیشه سینما‌ها و به صورت حضوری نخواهد بود و مخاطبان جشنواره با مراجعه به سامانه‌های ایران تیک، سینماتیکت و گیشه ۷، بلیت آثار مورد علاقه خود را خریداری می‌کنند.

فرخنده افزود : زمان دقیق آغاز فروش بلیت‌ها برای علاقه‌مندان و مخاطبان جشنواره، از ساعت ۲۰ امشب سه شنبه ۱۴ بهمن در سامانه‌های معرفی شده، آغاز می‌شود.

او بیان داشت: اکران آثار جشنواره سی و نهم فیلم فجر در استان خراسان شمالی از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۵ بهمن با فیلم " ستاره بازی " به کارگردانی هاتف علیمردانی در سینما گلشن و نمایش فیلم "بی همه چیز" به کارگردانی محسن قرایی در سینما عمیق و با ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.