همزمان با میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س)، مسابقه بزرگ نماز با عنوان «بوی بهشت» ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه بزرگ نماز ویژه گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان (۴ تا ۱۵ سال) همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در کتابخانه‌های عمومی استان در قالب‌های نقاشی ویژه گروه سنی (۴ تا ۸ سال) شعرخوانی و قصه گویی برگزار می‌شود.

او افزود: منابع این مسابقه شامل کتاب‌های «هر جا میشه نماز خوند» سروده محمد مهاجرانی، «قصه شیرین نماز» اثر ناصر نادری و کتاب «اولین نماز» سروده زهرا وثوقی می‌باشد، والدین گرامی با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی این کتاب را برای کودکان و نوجوانان به امانت بگیرند.


بیشتر بخوانید


خلیل مقدم اضافه کرد: مهلت شرکت در این مسابقه ۱۵ بهمن ۹۹ تا ۷ اسفند ماه از میلاد حضرت زهرا (س) تا میلاد حضرت امیرالمومنین علیه السلام است.

او ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با درج مشخصات شامل نام، نام خانوادگی، سن، نام شهر، شماره تماس و نام کتابخانه (در صورت عضویت)، در پیام رسان بله به شماره ۰۹۱۳۰۵۸۹۸۰۹ ارسال نمایند.

خلیل مقدم در پایان گفت: به برندگان هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار