مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمان گفت: قرار است مسائل مختلف با کمک اهل سنت و تشیع حل شود و ایده های مطرح شده پس از بررسی به جمع بندی برسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،دهمین نشست گفتمان برادری (از سلسله نشست‌های مربوط به همایش آئین برادری) امروز ۱۵ بهمن ماه در مصلای کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمان در این مراسم گفت: تغییراتی در برنامه داده شده تا از نظرات دوستان بهره‌مند شویم و هر سال همایشی بهتر از سال قبل برگزار شود.

او افزود: با هدف اینکه دوستان در فضای صمیمی و دوستانه گفت و گو‌هایی داشته و درمورد نکات و اهداف مورد نظر گفت و گویی مستقیم صورت بگیرد، این برنامه ریزی صورت گرفته و در دهمین نشست گفتمان برادری کارگروه‌های تخصصی با موضوعات مختلف پیش بینی شده است.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: دوستان علاقمند به گفت و گو درباره مسائل جهان اسلام و اهل سنت هستند و این نشست با این هدف برگزار شده و در این گفت و گو‌ها قلوب به هم نزدیک‌تر می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمان بیان کرد: بعد از این قرار است مسائل اهل سنت را در استان کرمان خودمان و با کمک یکدیگر حل کنیم و نگاهمان به اطراف نباشد و مسائل در داخل استان مطرح و بررسی شود و به جمع بندی برسیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.