اولین مرکز نیکوکاری ویژه حمایت از دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند با عنوان مرکز نیکوکاری مداد رنگی در گویم شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان، مدیر کل کمیته امداد فارس در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری مداد رنگی گفت: این مرکزسیصد و پنجاه مین مرکز نیکوکاری استان و اولین مرکز تخصصی در زمینه امور فرهنگی و آموزشی دانش آموزان نیازمند است.

او افزود: در حال حاضر ۴۴ هزار و ۵۸۳ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند؛ همچنین تعداد قابل توجهی دانش آموز غیر تحت حمایت نیز از طریق مراکز نیکوکاری شناسایی شدند.

بذرافشان، هدف از راه اندازی این مرکز را کمک به دانش آموزان نیازمند استان و هدایت آنان به دانشگاه‌های دولتی، همچنین جلوگیری از ترک تحصیل و تقویت بنیه آنان بیان کرد و گفت: عنوان زنجیره‌ای مراکز نیکوکاری و دانش آموزی امداد «مرکز نیکوکاری مداد رنگی» است.

مدیر کل کمیته امداد فارس یادآور شد: مردم نیکوکار استان در ۱۰ ماهه امسال ۱۵۰ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری سراسر استان کمک کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۲۱۳ درصد رشد داشته است. کمک‌های مردمی در سرفصل‌های مختلفی همچون جهیزیه، درمان، اشتغال، معیشت و ... هزینه شده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار