زارعی گفت: خلق خوب از ویژگی‌های مهم کارگزاران اسلامی است و تکریم مردم و پاسخگویی به شهروندان بایستی در سرلوحه کار مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد ابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ خواستار تلاش مدیران و نخبگان برای دعوت مردم جهت مشارکت در انتخابات شد.

او با عنوان اینکه در مورد عدم تحقق برخی از وعده‌ها و مشکلات اقتصادی مردم، با شهامت از مردم پوزش می‌خواهیم ادامه داد: باید صادقانه گفت که آیا دولت کاری از دستش برآمده و انجام نداده است.

زارعی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور ادامه داد: هیچوقت در شرایطی اینچنین سخت نبودیم و در چهار سال اخیر علاوه بر تحریم‌های سخت، بلایای طبیعی و کرونا کار را برای دولت بسیار سخت کرد و دولت نتوانست به بخشی از وعده‌هایش عمل کند.

زارعی عنوان کرد:، اما در همین شرایط سخت کار‌های خوبی در کردستان صورت گرفت زیرا تا قبل از این دولت، استان کردستان تنها برای ۱۶ هزار هکتار از زمین‌ها حقابه داشت، اما امروز این میزان به ۹۶ هزار هکتار رسیده است.

معاون استاندار کردستان افزود: بیمارستان شفا در سقز و کوثر در سنندج، سد چراغ‌ویس سقز، تصفیه‌خانه شماره ۲ سقز و چند پروژه دیگر در سطح استان در این دولت به سرانجام رسید و تلاش‌ها برای اتمام دو پروژه مهم راه‌آهن سنندج و فرودگاه سقز نیز تا پایان دولت ادامه دارد.

زارعی در پایان و با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در روز‌های اخیر گفت: رعایت نکات بهداشتی یک ضرورت است و باید تلاش کنیم کار به تعطیلی بازار در ایام پایان سال و نوروز نکشد تا کسب و کار‌ها بیشتر از این آسیب نبیند.

در این جلسه از خدمات ۶ ساله دکتر عابد نقیبی رئیس قبلی مرکز بزرگ اسلامی سقز تقدیر و سید فاروق حسینی به عنوان سرپرست این مجموعه معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.