هنرمند از واگذاری ۴۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا هنرمند رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان گفت: ۴۵ واحد مسکونی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان واگذار شدند.

او با بیان اینکه هر واحد مسکونی ۶۸ مترمربع زیربنا دارند، افزود: هر واحد مسکونی با ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ۱۵ ساله ساخته شده است.

هنرمند خانه‌دار شدن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را از اهداف مهم این نهاد حمایتی عنوان و بیان کرد: در سال‌های اخیر تلاش زیادی در این زمینه صورت گرفته است، البته واحد‌های مسکونی مذکور از محل تسهیلات بنیاد مسکن، مشارکت خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان ساخته شده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان در ادامه با اشاره به طرح پرورش بلدرچین در این شهرستان اظهار داشت: در رابطه با اجرای این طرح ۳ هزار قطعه جوجه بلدرچین به مددجویان متقاضی در مناطق روستایی شادگان تحویل شد و برای اجرایی شدن این طرح ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت ۷ ساله به مددجویان کار، نگهداری و پرورش بلدرچین پرداخت شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.