تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر

مسئولان استان خوزستان با صدور پیام های جداگانه ای میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته زن و روز مادر را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان، روسای و مدیران دستگاه های اجرایی استان خوزستان با صدور پیام های جداگانه فرارسیدن میلاد سراسر نور و برکت حضرت فاطمه الزهرا(س)، هفته مقام زن و روز مادر را تبریک گفتند.

شهاب صدیقی سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) هفته زن و روز مادر را تبریک گفت.

 متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

بیان ما از شأن و جلال فاطمه (س) و عظمت و فضائل او در حد فهم و ادراک محدود ما بوده و آن هم بدان امید است که باشداز آسمان ولایت او روزنه‏اى در اندیشه و روان پدید آید، دل مان به نور وجودش روشن شود و درس آموزى از او ما را در برابر حوادث روزگار مقاوم سازد.

ولادت زهـرای اطهـر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش‌ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن  سالروز ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س) و روز زن از درگاه ایزد منان صمیمانه برای همه مادران و بانوان شریف در سراسر کشور بویژه بانوان شهرستان بندر ماهشهر بهروزی، سلامتی و سربلندی را مسألت می‌نمایم.

در متن پیام تبریک صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره)، روز زن و روز مادر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏

انا اعطیناک الکوثر فصل لربک و انحر ان شانئک هو الابتر

روز بیستم جمادی الثانی، سرای وحی و نبوت به نور ستاره‌ای روشن شد که روشنایی او تا روز قیامت پرتو افکن است، بانویی که مادر مومنان و معلم بزرگ اسلام بود و فرزندانی، چون حسن و حسین و زینب سلام الله علیهم را تحویل جهانیان داد و به اسلام جان دوباره و زندگی جاویدان بخشید.

همزمان با نزدیک شدن ایام سال نو، پیوند بهار و رستاخیز طبیعت با ولادت با سعادت بزرگ بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر را که همزمان با میلاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است را به فال نیک می‌گیریم و اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان کشور به ویژه بانوان همکار، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.