مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: حادثه رانندگی در محور کازرون به بالاده ۵ کشته برجای گذاشت.

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه خودرو پراید در محور کازرون به بالاده ۵ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

او ادامه داد: مصدومان این حادثه رانندگی پس از انجام اقدامات لازم در محل، به بیمارستان انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

همتی با بیان اینکه عوامل انسانی در کاهش تصادفات، نقش موثری دارند، به همه رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن نمایش فرهنگ رانندگی، با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضریب ایمنی خود را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار در جامعه نباشیم.

تصادف محور کازرون به بالاده

همچنین حامد پشنگیان سرپرست سازمان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با اعلام گزارش برخورد یک دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو پراید، آتش‌نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و اقدام به ایمن‌سازی و رفع خطرات احتمالی خودرو‌ها کرده و با استفاده از ست نجات هیدرولیک اجساد را از خودرو رهاسازی کردند.

او ادامه داد: مصدومان جهت انتقال به بیمارستان، به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شدند و آتش نشانان پس از اتمام این عملیات ۲ ساعته به ایستگاه بازگشتند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

تصادف رانندگی در محور کازرون

برخورد یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه خودرو پراید در محور کازرون به بالاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار