سخنگوی اورژانس فارس گفت: وقوع ۴ حادثه رانندگی در جاده‌های فارس ۲۱ نفر را راهی بیمارستان و یک نفر را به کام مرگ کشاند.

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  گفت: در حادثه نخست بر اثر انحراف رانا در جاده شیراز - فسا (گردنه گلچهره) ۵ تن مجروح شدند که دو مصدوم به بیمارستان شهید رجایی و سه مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان مسلین منتقل شدند.

او با بیان اینکه تصادف دو دستگاه خودرو سواری پراید-پژو ۲۰۶ در محور شیراز - جاده کوشک بیدک ۶ نفر را زخمی کرد، ادامه داد: ۲ مصدوم این سانحه ترافیکی به بیمارستان شهید رجایی و ۴ مصدوم به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافتند.

همتی افزود: همچنین در محور داراب-بندرعباس (بعد از رستوران تاج محل) بر اثر تصادف پراید-پژو پارس یک نفر قبل از رسیدن تیم‌های امدادی اورژانس جان باخت و ۵ تن مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس فارس گفت: ۵ مصدوم پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان امام حسن مجتبی داراب اعزام شدند.

همتی با اشاره به وقوع تصادف بین دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور کازرون (جاده روستای کاسکان) ۵ نفر زخمی شدند و تمامی مصومان به بیمارستان، ولی عصر کازرون انتقال داده شدند.

او در پایان از اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای کمک رسانی به حادثه دیدگان این سوانح ترافیکی خبر داد و با بیان اینکه عوامل انسانی در کاهش تصادفات، نقش موثری دارند، به همه رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن نمایش فرهنگ رانندگی، با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضریب ایمنی خود را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار در جامعه نباشیم.

علت این حوادث رانندگی از سوی کارشناسان و ماموران پلیس راه در حال بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار