فرماندار اندیمشک از کارکنان مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان برای تلاش و ارائه خدمات دلسوزانه به مردم در شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مشارکت مردم و مسئولان و همراهی عمومی برای مقابله با کرونا ضروری است ارائه خدمات دلسوزانه و شبانه روزی به مردم در وضعیت موجود شیوع ویروس کرونا از سوی کارکنان مجموعه بهداشت و درمان اندیمشک، قابل تقدیر است.

او افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تلاش گسترده‌ای در اندیمشک انجام شد و این تلاش همچنان ادامه دارد.

جهانگیری نقش مجموعه بهداشت و درمان در این شرایط را مهم دانست و ادامه داد: بیشترین استرس بر دوش مجموعه خدوم بهداشت و درمان بوده و صبوری و متانت این افراد در ارائه خدمات به مردم قابل تقدیر است.

فرماندار اندیمشک بیان داشت: مسئولان ارشد اندیمشک همواره در کنار این مجموعه هستند و با تمام توان و تلاش برای مدیریت و مقابله با کرونا وارد عمل شده اند و وضعیت موجود شکننده است و همه باید با همین تلاش و همدلی برای ادامه این مسیر و مهار بیماری گام برداریم.

جهانگیری با قدردانی از همراهی مردم تاکید کرد: شهروندان باید همچنان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای کاهش بار کاری مجموعه بهداشت و درمان همراهی کنند.

فرماندار اندیمشک با تشریح خدمات انجام شده طی سال‌های اخیر برای تقویت و ارتقای خدمات و امکانات حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: طرح‌های قابل توجهی در اندیمشک محقق شده و این گام‌ها با جدیت و تلاش مضاعف ادامه دارند و تجهیزات خوبی هم طی چندسال اخیر برای شهرستان جذب شده و رویکرد ما تحول در زیرساخت‌ها و امکانات بهداشت و درمان در جای جای شهرستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.