مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: شرکت پخش مواد غذایی در شیراز که از کمبود روغن خوراکی در بازار سوء استفاده و اقدام به فروش اجباری دیگر اقلام کرده بود، جریمه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: با گزارش بازرسان سازمان صمت مبنی بر تخلف فروش اجباری یک شرکت پخش مواد غذایی در شیراز، پرونده‌ای در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

او افزود: طی تحقیقات اولیه مشخص شد که شرکت مذکور، فروش روغن خوراکی به واحد‌های صنفی را منوط به خرید اقلامی همچون رب گوجه فرنگی کرده و از این طریق با سوء استفاده از کمبود روغن خوراکی در بازار و به قصد سودجویی اقدام به فروش اجباری این اقلام کرده است.

سالاری از احضار مسئول این شرکت به تعزیرات حکومتی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به گزارش بازرسان و تحقیقات انجام شده، تخلف این شرکت محرز و نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد ریالی شرکت متخلف صادر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با هشدار در خصوص چنین اقداماتی ادامه داد: تعزیرات حکومتی در برخورد با سودجویانی که به بهانه‌های مختلف در عرضه کالا‌های اساسی به شهروندان اخلال می‌کنند هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و در صورت مشاهده این موارد، با متخلفان برخورد تعزیراتی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.