پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال ایران توضیحاتی داد.

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: من این انتخابات را قبول ندارم، چون اکثر آرا به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

پنجعلی در ادامه گفت: به نظر من باید رای گیری انتخابات را به صورت عمومی برگزار کنند تا انتخابات واقعی‌تر باشد.  بعضی افراد همیشه در فدراسیون حضور داشته اند گویا مسئولان به دنبال تغییر و تحولی در این زمینه نیستند.

محمد پنجعلی در همین زمینه افزود: سوالی که من از مسئولان دارم این است که اگر کسانی که تا کنون در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشته اند توانمند بودند پس چرا تغییر کردند و اگر ناتوان بودند چرا پذیرفته شدند. اگر مسئولان قبلی خوب بودند اکنون شرایط فوتبال ما اینگونه نبود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: بیش از ۳۰ سال است که هیچ تیمی از ایران چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی قهرمان آسیا نشده است.


بیشتر بخوانید


او همچنین درخصوص حواشی بست شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم که این اتفاق نیفتد، اما مشخص است که مسئولان باشگاه پسپولیس همه چیز را به شوخی گرفته اند و تا چند روز قبل با مصاحبه‌های خود می‌گفتند تیم پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد. ما قبلا یک بار دچار محرومیت نقل و انتقالاتی شده ایم و امیدواریم این اتفاق برای بار دوم رخ ندهد.

پنجعلی در ادامه گفت: مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند که مشکلات این تیم را برطرف کنند و این موضوعات برای فوتبال ایران خیلی بد است. همه این مشکلات ناشی از این است که مسئولان فدراسیون فوتبال قوانین (مخصوصا قوانین بین المللی) که حیثیت و آبروی ورزش کشور ما در گروی قوانین است، جدی نمیگیرند و به همین دلیل همیشه در ۹۰ درصد پرونده‌های بین المللی ما بازنده ایم.

او در پایان دربار وضعیت کنونی علی انصاریان که به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری است افزود: دیشب در مراسمی که باشگاه پرسپولیس به صورت مجازی برای مرحوم مهرداد میناوند برگزار کرد از برخی از پیشکسوتان که به انصاریان نزدیک‌تر هستند جویای احوال او بودم. در این شرایط فقط باید برای او دعا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار