بیمه سلامت هم سهمیه‌ای شد

صدور دفترچه بیمه سلامت در استان‌ها به صورت سهمیه‌ای انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس تماس های شهروندان با باشگاه خبرنگاران جوان البرز از عدم صدور دفترچه بیمه سلامت برای تعداد قابل توجهی از متقاضیان مطلع شدیم.

این به آن معنا است که همین میزان از افراد واجد شرایط از اقشار آسیب پذیر ناگزیر هستند هزینه های درمان خود را به صورت آزاد پرداخت کنند که باتوجه به بضاعت مالی آنان، چاره ای جز عدم مراجعه به مراکز درمانی پیش روی شان نخواهد بود.

اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی البرز در این باره با بیان اینکه صدور دفترچه بیمه سلامت در استان‌ها به صورت سهمیه‌ای انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر سهمیه استان البرز در این خصوص به پایان رسیده است و نتوانستیم پاسخگوی درخواست تعدادی از متقاضیان بیمه سلامت باشیم.

او با اشاره به فعالیت کمپ های ترک اعتیاد البرز، افزود: دادستان مرکز استان به این موضوع اهتمام ویژه ای دارد و نماینده ای را برای نظارت بر عملکرد کمپ های ترک اعتیاد معرفی کرده است.

حیدری گفت: فرزندان تحت سرپرستی تا ۱۶ سالگی می توانند به خانواده های متقاضی واگذار شوند اما به دلیل تمایل اکثر خانواده ها به جنسیت خاص و فرزندان با گروه سنی نوزاد و یا زیر سن ۵ سال معمولا خانواده ها ممکن است چندین سال پشت نوبت فرزندخواندگی باشند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلق الله
۱۰:۲۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
همین یکی رو مونده بود از ما بگیرن