مدیرکل بهزیستی البرز از کسب رتبه دوم پویش پاز همدلی بهزیستی این استان در کشور خبر داد.

بهزیستی البرز رتبه دوم پویش پازل همدلی در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اسدالله حیدری ، مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: سازمان بهزیستی برای حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش اقدام به برپایی پویش پازل همدلی کرد تا علاقمندان با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزارتومان نسبت به تهیه و تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی اقدام کنند که با حضور و استقبال بی نظیر مردم نوعدوست کشورمان مواجه شد .

مدیرکل بهزیستی استان البرز  افزود: با تلاش همکاران  بهزیستی البرز توانستیم رتبه دوم جمع آوری کمک خیرین را در کشور به دست آوریم که این بیانگر توانمندی، تلاش ، تعصب و جدیّت در این سازمان است  که یک بار دیگر خیرین برای استان  البرز افتخار آفرینی کردند.

حیدری گفت: با همّت و تلاش خیرین نیک اندیش و آحاد مردم عزیز استانمان توانستیم حدودا دو برابر سهمیه ای که برای البرز در نظر گرفته شده بود را جمع آوری کنیم.

او افزود : ۲۰۰ میلیون تومان سهمیه برای استان تعیین شده بود که توانستیم  ۳۵۰ میلیون تومان جمع آوری کنیم.

حیدری گفت : به ترتیب شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، اشتهارد ، فردیس ، طالقان و کرج توانستند بیشترین مشارکت خیرین و نیکوکاران را جذب کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.