معاون وزیر میراث‌فرهنگی گفت: تاکنون ۲۳ هزار پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک ارسال شده که مجموع آن هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان وام درخواستی بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ولی تیموری معاون گردشگری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: در ابتدا برای واحد‌های گردشگری آسیب دیده از کرونا تسهیلات ۱۲ درصدی در نظر گرفته شد.

او افزود: با توجه به اینکه دوره تعطیلی کسب و کار‌های گردشگری زیاد شده و از این مرحله پرداخت تسهیلات نتوانستند استفاده کنند لذا به سراغ تهیه بسته‌های تخصصی حوزه گردشگری رفتیم.

تیموری بیان کرد: تاکنون ۲۳ هزار پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک ارسال شده که مجموع آن هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان وام درخواستی بوده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در خواست بیش از ۳۰ مجوز در بخش گردشگری کشاورزی در ماه‌های اخیر که شیوه نامه جدید ابلاغ شده، ثبت شده که در روند گرفتن مجوز هستند و این امر نشان از جایگاه ویژه گردشگری بخش کشاورزی در گلستان دارد.

گفتنی است که معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر دوشنبه به منظور حضور در آیین افتتاحیه متمرکز پروژه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان وارد گلستان شده است.

علاوه بر افتتاح پروژه‌ها که روز سه شنبه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، نشست با جوامع تأسیسات گردشگری استان گلستان، بازدید از مزرعه گردشگری توسکا شهرستان گرگان، بازدید از بنا‌های تاریخی مرمت و احیاشده با کاربری گردشگری در شهر تاریخی استرآباد، بازدید از هتل گرگان و بازدید از ساحل چارقلی شهرستان گمیشان از جمله برنامه‌های سفر معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان گلستان است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.