مسئول روابط عمومی پایگاه انتقال خون آبادان گفت: از تمامی همشهریان خواهشمندم در پویش اهدای خون به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فجر شرکت نمایند .

 محرمی مسئول روابط عمومی پایگاه انتقال خون آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت :هدف از پویش اهدای خون به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر  مشاركت هرچه بيشتر بانوان در امر اهدای خون است .

او ادامه داد:بانوان نيمی  از جامعه را تشكيل می دهند و اهدای خون بانوان برای سازمان انتقال خون ارزش بالایی دارد به این دلیل که  بانوان ريسک  پذيری كمتری دارند و اهدا كنندگان بسيار مناسبی هستند .

محرمی افزود:بانوان با اهدای خون خود،باعث ترغیب هرچه  بيشتر همسر و فرزندان خود جهت انجام این عمل خداپسندانه می‌شوند.

مسئول روابط عمومی پایگاه انتقال خون آبادان بیان کرد:درحال حاضر به همه ی گروه های خونی نياز مبرم داريم و از همه ی همشهريان عزيز آبادانی و خرمشهری خواهشمنديم كه بيماران نيازمند به خون و فرآورده های خونی را فراموش نكنند .

این مقام مسئول  با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در پایگاه های انتقال خون گفت: از وسایل ضدعفونی شده و یکبار مصرف برای مراجعه کنندگان استفاده خواهد شد.

او در پایان بیان کرد:پایگاه انتقال خون آبادان  صبح از ساعت ۸تا ۱۳و۳۰دقیقه و بعدازظهر از ساعت ۱۶تا ۱۹و۳۰دقیقه  آماده دریافت خون اهدا کنندگان است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.