پویش دریادلان خون بخش جهت اهدای خون توسط کارکنان پایگاه نیروی دریایی اروند به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است.

محرمی مسئول روابط عمومی پایگاه انتقال خون آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:پویش دریادلان خون بخش به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است و   کارکنان پایگاه  دریایی اروند منطقه سوم نیروی دریایی سپاه به مدت ۲روز  با مراجعه به پایگاه انتقال خون آبادان  در عمل خداپسندانه  اهدای خون مشارکت می کنند.

او ادامه داد:  کارکنان نیروی دریایی اروند در عمل نیک اهدای خون پیش قدم شدند و این اقدام آنان  باعث می شود که شهروندان با مشاهده این حرکت زیبا در اهدای خون که اهدای زندگی به هم نوعان است همکاری نمایند.

مسئول روابط عمومی پایگاه انتقال خون آبادان  بیان کرد: دو هفته سخت را  پيش رو خواهيم داشت و امیدواریم  یک  ذخيره ی  خونی كافی  تهيه كنيم و از  همه ی شهروندان آبادانی و خرمشهری تقاضا میکنیم  در اين روزهای  سخت ،بيماران نيارمند به خون و فرآورده های خونی را فراموش نكنند.

او در پایان عنوان کرد:پايگاه انتقال خون آبادان ٦ بيمارستان شهرهای آبادان ،خرمشهر و شادگان را زير پوشش خون رسانی دارد و نیکوکاران  برای اهدای خون خود می‌توانند به پایگاه انتقال خون آبادان به نشانی بلوار ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.