مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: اختتامیه جشنواره حرف دل همزمان با آغازایام الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسین پیغمبری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: کمیته کودک ونوجوان یکی از کمیته‌های ستاد گرامی‌داشت چهل و دومین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی است که موظف به همکاری و همراهی با دستگاه‌های متولی حوزه کودک ونوجوان است تا نسبت به برنامه ریزی کمی و کیفی برای گرامی‌داشت دهه فجر و انتقال مفاهیم آن به نسل آینده ساز انقلاب تلاش کند.

او با اشاره به شرایط موجود و بیماری فراگیر کرونا بیان کرد: امروز پرستاران و کادردرمان در خط مقدم جبهه جهاد ایستاده اند و با وطن پرستی، ایمان وعلم دلاورانه ازجان مردم ایران زمین دفاع می‌کنند.

در بخش ویژه اختتامیه جشنواره حرف دل از خانواده شهید مدافع سلامت، دکترفضل الله مرشد زاده تقدیر به عمل آمد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره از کودکان ۴ تا ۱۲ سال دررشته نقاشی و کلیپ کوتاه وهمچنین داوران جشنواره وکادر اجرایی تقدیر به عمل آمد.

این جشنواره به همت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری استان یزد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مرکزعلمی کاربردی جوادالائمه استان برگزارشد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار