نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات برق در بخش خلیفان پست ۱۳۲ کیلوولت برق با ۶۰ میلیارد تومان هزینه راه اندازی می‌شود.

محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های انجام شده در خصوص حل مشکلات برق در بخش خلیفان پست ۱۳۲ کیلو ولت برق با ۶۰ میلیارد تومان هزینه در حال مکان یابی و راه اندازی است که با استقرار آن مشکلات برق این منطقه برطرف خواهد شد.

محمود زاده افزود: فرسودگی برق کشی و فاصله زیاد تیر‌های برق در ارتفاعات و مناطق کوهستانی موجب شده در اثر بارش‌های سنگین برف احتمال پارگی سیم و قطعی برق افزایش یابد.

او ادامه داد: امسال ۱۵ میلیاردتومان اعتبار برای اضافه شدن تیر‌های برق و کوتاه کردن فاصله این تیر‌ها در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هزینه جابه جایی تیر‌های برقی که در مسیر طرح‌های هادی روستایی قرار می‌گیرند به خود اداره برق محول شده است.

وی همچنین بیان کرد: امسال چهار و ۵۰۰ شعله برای روشنایی معابر روستایی خریداری شده که عملیات نصب آن‌ها نیز هم اکنون آغاز شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.