وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های خود علیه کشورمان اعلام کرد هدف مشخص این رژیم ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در مصاحبه با یک شبکه مصری «الغد» اتهامات و ادعا‌های ضد ایرانی این رژیم را تکرار کرد.

او مدعی شد که گزینه‌های مختلف در قبال ایران روی میز است و هدف تل آویو ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای است.

او گفت: اسرائیل هدفی مشخص و روشن دارد و آن ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای است. این تنها به نفع تل آویو نیست و اولین و مهم‌ترین مصلحت جهانی و منطقه‌ای است.

گانتس با این ادعا که گزینه‌هایی برای اطمینان از این مسئله روی میز است، گفت که ارتش رژیم صهیونیستی و تشکیلات نظامی آن گزینه اقدام علیه پروژه هسته‌ای ایران را در صورت نیاز در نظر دارند.

او در ادامه اظهارات اخیر «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد: ایران هسته‌ای منجر به مسابقه تسلیحات اتمی در منطقه خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص روابط واشنگتن با این رژیم در دولت جدید آمریکا گفت: حمایت واشنگتن از اسرائیل فراتر از خطوط حزبی است. روابط ما عمیق و نزدیک است. مطمئنم که تلاش خواهیم کرد تا اطمینان یابیم روابط با دولت بایدن به خوبی روابط با دولت‌های پیش خواهد بود. همکاری بین تشکیلات نظامی ما در همه سطوح از برنامه‌ریزی اطلاعاتی تا برنامه‌ریزی استراتژیک عالی است.

بنی گانتس درباره عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی منطقه گفت: امیدواریم در دولت جدید آمریکا شاهد پیوستن کشور‌های دیگری به این توافق باشیم.

پایگاه آمریکایی اکسیوس پیش از تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به نقل از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی فاش کرده بود که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان به دست گرفتن کنترل کامل سیاست این رژیم در قبال ایران و در حال آماده سازی خود برای اتخاذ موضعی سخت در برابر طرح بایدن برای بازگشت به برجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
چع غلطا مرتیکه مزخذف.
آخرین اخبار