معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از صدور هفت هزار و ۹۱۰ کارت سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: کارت‌های سلامت صادر شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هفت هزار و ۴۵۵ فقره رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

او  از فعالیت چهار مرکز تخصصی طب کار تحت نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون و چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تحقق فاصله گذاری اجتماعی هوشمند گفت: امکان مشاهده و تمدید اعتبار کارت سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری استان با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا از طریق مراجعه به نشانی www.rmto.ir امکانپذیر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار