کارشناس فوتبال درباره گروه‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و شرایط استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن گروسی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص گروه این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: گروه c لیگ قهرمانان آسیا به خاطر حضور استقلال به گروه مرگ معروف شده است. استقلال تیمی بسیار قوی در آسیا است و سابقه ۲ قهرمانی در این مسابقات را دارد. در این گروه، هر تیمی که بتواند از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند، شانس زیادی برای صعود خواهد داشت. در گروه c تمام تیم‌ها به یک اندازه قدرتمند هستند.

فولاد بازیکنان باکیفیتی دارد

پیشکسوت استقلال درباره تقابل فولاد و العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: فولاد بازیکنان با کیفیتی دارد. جواد نکونام نشان داده که مربی کار بلدی است. اگر فولاد مانند همیشه باشد، العین نمی‌تواند برای آن حریف سختی باشد.

پرسپولیس در گروه خوبی قرار گرفته است

گروسی در خصوص گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس در گروه خوبی قرار گرفته است. تیم‌هایی که در گروه پرسپولیس قرار دارند، حریفان دست و پا بسته‌ای نیستند. با توجه به اینکه پرسپولیس ۲ بار به فینال آسیا رسیده است، این تیم شانس زیادی برای صعود دارد.

بهتر است فکری تمرکزش را روی استقلال بگذارد 

او درباره شرایط کنونی استقلال گفت: محمود فکری تمرکزش را روی استقلال بگذارد بهتر است. استقلال از لحاظ نتیجه گیری، عملکرد قابل قبولی داشته است. استقلال نوسان زیاد دارد، اما در چند دیدار این فصل، زیبا بازی کرده است.

استقلال در چند سال گذشته، تغییرات زیادی داشته است

گروسی ادامه داد: استقلال در چند سال گذشته، تغییرات زیادی داشته است. میلیچ بازیکن باکیفیتی است، اما به سادگی او را از دست دادند. تیام و جپاروف، بازیکنانی بودند که اگر در استقلال می‌ماندند، می‌توانستند بیشتر به این تیم کمک کنند، اما به دلایل نا معلومی از این تیم جدا شدند.


بیشتر بخوانید: 


تا نیم فصل اول باید به فکری فرصت داد

 بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: تا نیم فصل اول باید به محمود فکری زمان داد. اعضای کادر فنی استقلال تجربه بالایی دارند. اگر هواداران استقلال متحد باشند، این تیم می‌تواند به روز‌های اوجش بازگردد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
خخخخخخخ بابا متخصص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
تخصصمون اسیاست لنگیااااا حرف نزنید اینااااا تیم نیسن میزنمشون ب امید برد تمامی نمایندگان ایران بجز پرس پولیس خخخخ حق پرسه پولیس کع ببازه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
این چند سال اخیر نمیخواستن استقلال نتیجه بگیره، هر بازیکنی خوب کار میکرد فراریش دادن
فوتبال و بورس توی ایران دستوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
شما که تخصصتون آسیاست
آخرین اخبار