همزمان با دومین روز از دهه فجر، ۲۳ طرح در شهرستان بروجن افتتاح شد که برای اجرای این طرح‌ها ۶۷۵ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، ۲۳ طرح با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن افتتاح و بهره‌برداری شد که برای اجرای این طرح‌ها ۶۷۵ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: طرح‌های افتتاحی از سوی ۹ دستگاه اجرایی با هفت کاربری در زمینه‌های مذهبی فرهنگی، زیرساخت، مسکونی، صنعتی، آموزشی، ورزشی و کشاورزی است و با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال مستقیم ۷۰ نفر فراهم شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شامل اصلاح شبکه‌های روشنایی، زیرساخت‌های شهری و روستایی، گلخانه، ساماندهی گلزار شهدا، زیرساخت‌های صنعتی، توسعه شبکه‌های توزیع گاز، روکش آسفالت، سالن ورزشی، نساجی، تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی یک‌بار مصرف، نایلون و نایلکس است.

ملکی همچنین از آغاز عملیات اجرایی شش طرح جدید در شهرستان بروجن به مناسب دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت ۷۳ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال اعتبار هزینه در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: همزمان با دهه فجر امسال افزون بر یک هزار و ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با محوریت مردم در شهرستان بروجن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار