مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار سری جهیزیه به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال تهیه شده است که به زودی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید حیدری مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دو هزار سری جهیزیه به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال تهیه شده است که به زودی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

او افزود: از این مبلغ ۲۸۲ میلیارد ریال از سوی خیران و ۲۵۸ میلیارد ریال از طریق آورده متقاضیان واجد شرایط تامین خواهد شد.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: ارزش هر سری جهیزیه ۲۷۰ میلیون ریال است که از این مبلغ ۱۲۹ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان و بقیه از محل کمک‌های خیری تامین می‌شود.

او ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل ۱۵ قلم کالای اساسی مانند یخچال‌فریزر، فرش، سرویس چینی، قابلمه، اتو، پتو، بلورجات، خوراک‌پزی، جارو برقی، لباسشویی و آب‌میوه‌گیری است.

حیدری گفت: هر متقاضی علاوه بر این اقلام می‌تواند پنج قلم کالای دیگر مانند گاز طرح فر، تلویزیون، پلوپز و چرخ گوشت را علاوه بر جنس‌های قبلی با پرداخت هزینه جداگانه دریافت کند.

او افزود: در این طرح هر متقاضی باید مدارکی مانند کپی شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج زوجین یا استشهاد مورد تأیید دهیاری و یا شورا‌های اسلامی را به همراه فیش واریزی خود ارایه دهند.

حیدری اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط در این طرح اطلاعات و مدارک مورد نیاز را از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۷۲۱۵۶۲۶ و ۰۹۱۳۸۸۷۰۴۳۹ تحویل دهند.

او ادامه داد: ثبت نام این طرح از ۱۱ بهمن آغاز و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۲۳:۳۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام و احترام
سی سالمه و تازه نامزد کردم توان خرید جهیزیه ندارم،چطوری ثبت نام کنم؟
خواهش میکنم راهنمایی کنید.
ممنون
آخرین اخبار