رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرکرد گفت: با مشارکت خیران ۱۶ سری جهیزیه کامل تهیه و به نوعروسان نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محسن سلیمی رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرکرد اظهار داشت: اهدای جهیزیه و ایجاد زمینه ازدواج آسان فرزندان خانواده‌های تحت حمایت از رویکرد‌های این نهاد است.

او بابیان اینکه از ابتدای امسال ۵۲ سری جهیزیه با مشارکت خیران و نیکوکاران تهیه و میان نوعروسان نیازمند توزیع شده است افزود: امروز نیز ۱۶ نوعروس نیازمند تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو شهرکرد جهیزیه خود را دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


سلیمی اضافه کرد: در این مرحله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی جاروبرقی، تلویزیون، اتو و لوازم آشپزخانه تهیه و با بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران میان نوعروسان توزیع می‌شود.

او با اشاره به سایر خدمات این نهاد در ایام پیش‌رو ادامه داد: اهدای سبد کالا به خانواده‌های نیازمند و همچنین احداث و تکمیل واحد‌های مسکونی خانواده‌های تحت حمایت با مشارکت خیران از جمله برنامه‌های این نهاد است.

سلیمی گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و شماره‌گیری کد #۰۳۸*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.