مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از بهره برداری ۴۵ پروژه آبرسانی با هزینه ۶۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به مناسبت دهه فجر در استان کرمان خبرداد.

محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به اینکه ۴۵ پروژه آبرسانی با هزینه ۶۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به مناسبت دهه فجر در استان کرمان افتتاح می‌شوند، گفت: در شهرستان عنبرآباد پروژه آبرسانی به چاه حیدر با اجرای سه کیلومتر لوله گذاری، احداث مخزن ۱۰۰ مترمکعبی و حفر و تجهیز یک حلقه چاه، پروژه آبرسانی به دسک با اجرای ۱۸.۵ کیلومتر لوله گذاری، احداث ۲ باب مخزن ۳۰۰ مترمکعبی و حفر و تجهیز یک حلقه چاه، پروژه آبرسانی به نورک و روداب پایین با اجرای ۲۱ کیلومتر لوله گذاری، احداث ۲ باب مخزن ۳۰۰ مترمکعبی و حفر و تجهیز یک حلقه چاه و پروژه آبرسانی به تیغ سیاه، چهارتخته، اسمیری و ده دلشا با اجرای ۲۳ کیلومتر لوله گذاری، مخزن ۳۰۰ مترمکعبی و تجهیز یک حلقه چاه به بهره برداری می‌رسند.

او افزود: آبرسانی به مجتمع شهید امیرطاهری دهسرد ارزوییه، تامین آب خافکوئیه بافت، تامین آب مجتمع گنوئیه دهلاچین بافت، پروژه شهید بهشتی بردسیر، پروژه آبتر و نیو خان بردسیر، پروژه کهن چراغ و حیدر آباد وصولوئیه رودبار از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام به بهره برداری می‌رسند.

طاهری تصریح کرد: در شهرستان زرند نیز کار پروژه‌های حمیدیه، ده چنار، شهرک جوانان و روستا‌های سرتخت به پایان رسیده و آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

او با بیان اینکه در شهرستان قلعه گنج ۲ پروژه مجتمع چاه باغ و مجتمع آزادشهر، گلو به بهره برداری می‌رسند بیان کرد: در قالب پروژه مجتمع چاه باغ ۲۶ کیلومتر لوله گذاری و ۲۲ باب حوضچه شیرآلات، ۴۸۰ متر خط برق ، حفر و تجهیز یک حلقه و در پروژه مجتمع آزادشهر، گلو چهار کیلومتر لوله گذاری، چهار باب حوضچه شیرآلات، احداث یک باب مخزن ۳۰۰ متر مکعبی، اجرای خط برق ۶۸۰ متر و حفر و تجهیز یک حلقه چاه انجام شده است.

طاهری گفت: طرح‌های آبرسانی به دشت عباس، شهرک شیرعلی ابراهیمی و حاتم آباد نیز عنوان پروژه‌هایی است که در شهرستان منوجان به بهره برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان افزود: پروژه‌های چاه مرمر، ابراهیم آباد رضوی، عین البقر، اجرای بخشی از لوپ‌های اصلی شبکه توزیع شهر سیرجان، مجتمع پوزه خون (علی اسفندیارپور)، فاز ۲ مجتمع بیدخواب، دشت زر-قطارگز و شریک آباد نیز در این ایام در شهرستان سیرجان افتتاح خواهند شد.

طاهری با اشاره به اینکه چهار پروژه در شهرستان کرمان و یک پروژه در شهرستان رفسنجان نیز به بهره برداری می‌رسند گفت: مخزن ۱۰۰متر مکعبی چاه کهنوئیه، مخزن هزار مترمکعبی کوهپایه، پروژه رحیم آباد و اسماعیل آباد حجت در کرمان و پروژه مجتمع حومه غربی (تاج آباد، عیش آباد، قوام آباد، محی آباد) در رفسنجان به بهره برداری خواهند رسید.

پروژه‌های نام برده طی برنامه زمان بندی مشخص شده با حضور مسئولان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آب و فاضلاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار