مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: یکشنبه‌های مردمی پل ارتباطی مستقیم بین مراجعین و مسئولان شرکت گاز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: روز‌های یکشنبه هر هفته به عنوان یکشنبه‌های مردمی و پل ارتباطی مستقیم میان مراجعین و مدیرعامل شرکت گاز استان یزد به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردمی و تکریم ارباب رجوع نامگذاری شد.

او افزود: حل مشکلات مردم و کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها هدف اصلی ملاقات‌های مردمی است، این گونه دیدار‌ها و نشستن پای صحبت شهروندان و همچنین ارائه راهکار‌های لازم به منظور حل مشکلات موجود باعث اعتماد سازی مردم نسبت به مسئولان و تقویت روحیه همدلی در جامعه خواهد بود.

میدانشاهی اظهار داشت: برنامه‌هایی از این دست می‌تواند برای مردم عزیز قوت قلبی باشد تا مسئولین را در کنار خود و در صدد پیگیر مشکلاتشان همراه بدانند.

او تصریح کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا، در سال جاری با رعایت تمامی شیوه‌های بهداشتی ۵۵ مورد ملاقات مردمی انجام پذیرفته که آخرین جلسه از سری ملاقات‌ها با حضور نمایندگان امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: مراجعین می‌توانند با توجه به برنامه زمانبندی مشخص شده در روز‌های یکشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۲ به صورت مستقیم و بدون واسطه در این ملاقات‌ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.