نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمونه بارز تلاش جهادی در کشور ارائه خدمات گازرسانی به مناطق محروم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا دشتی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره گاز شهرستان اردکان از ارائه خدمات گازرسانی در مناطق محروم به عنوان نمونه بارز تلاش جهادی در کشور نام برد و گفت: رضایت و خشنودی مردم و همچنین صاحبان صنایع از خدمات ارائه شده نشان دهنده موفقیت شرکت گاز در حوزه گازرسانی است.

او افزود: این خدمات رسانی از طرفی عاملی برای رفاه اجتماعی در بخش‌های خانگی و تجاری بوده و از طرف دیگر عاملی برای رونق اقتصادی و صیانت از محیط زیست با گازرسانی به شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی شده است.

محمدرضا دشتی خواستار تسریع در انجام عملیات گازرسانی به روستا‌های باقی مانده شهرستان اردکان و مناطق فاقد گاز شد و بیان کرد: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی مناسب می‌توان بر مشکلات موجود فائق آمد و گام‌های استواری در راه آبادانی استان و کشور عزیزمان ایران برداشت.

همچنین رئیس اداره گاز ناحیه اردکان گفت: شهرستان اردکان دارای سه بخش مرکزی، عقدا و خرانق بوده که بخش‌های مرکزی و عقدا تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته و گازرسانی به بخش خرانق نیز با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

این مسئول افزود: تاکنون در شهرستان اردکان ۸۴۱ کیلومتر شبکه گذاری صورت پذیرفته و با گازرسانی به ۳ شهر و ۲۵ روستا و نصب ۲۵ هزار و ۴۰۰ علمک، ۹/۹۶ درصد شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و همین امر، شهرستان اردکان را در زمره شهرستان‌های سبز از لحاظ گازرسانی قرار داده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.