مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۵۵ برنامه شاخص در دهه فجر امسال به همت این جمعیت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: بیش از ۵۵ برنامه به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان به کمک پرسنل، اعضا، داوطلبان و امدادگران شعب هلال احمر استان برگزار می‌شود.

او افزود: غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، اعزام بیش از پنج کاروان سلامت به مناطق محروم که کار ویزیت مردم را به صورت رایگان به همت پزشکان داوطلب انجام می‌دهند.

حرازی زاده ادامه داد: برگزاری برنامه کوهپیمایی_آموزشی با عنوان ولایت در سیره انقلاب، شرکت در نمایشگاه تجهیزات امدادی، برگزاری مسابقات آموزشی جام فجر به صورت مجازی، اجرای طرح ناظران سلامت، اجرای طرح قرار مهربانی و حمایت ماندگار به کمک داوطلبان هلال احمر، برگزاری برنامه فرهنگی به عنوان مشق انقلاب، مسابقه امدادی ویژه زوج‌های جوان و... در فضای مجازی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در این ایام دوره‌های مختلف امداد و کمک‌های اولیه در شهرستان‌ها با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: افتتاح خانه‌های هلال در سطح استان، افتتاح زمین چمن هلال احمر بافق، افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی، اجرای طرح نیابت، اعزام کاروان سلامت با مناطق محروم، مانور توان افزایی امدادگران، رونمایی از مجموعه آموزشی امداد و نجات، برگزاری مانور دورمیزی ICS، توان افزایی نیرو‌های امدادی در کویر، آموزش امداد و کمک‌های اولیه در خانه‌های هلال، آموزش در مراکز صنعتی از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین از ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر و تولد امام خمینی (ره) در این ایام خبر داد و گفت: فراخوان خاطرات زنان امدادگر در هشت سال دفاع مقدس، برگزاری دوره سیره فاطمی زندگی سالم و دوره آموزشی امداد و نجات ویژه بانوان شاغل در جمعیت استان، تجلیل از بانوان شاغل در جمعیت، بازدید از سرای سالمندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بازدید از خانواده شهدای امدادگر و تجلیل از مادران و همسران شهدا از ویژه برنامه‌ای این روز است.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار