رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از اجرای طرح ملی قرار مهربانی و اهدای خون و پلاسمای بهبود یافتگان کرونا با حضور اعضای جوانان هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وهاب نخل بند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: تعدادی از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اهدای خون و پلاسمای خود به پویش قرار مهربانی و به رسم ایثار پیوستند.

او افزود: تعدادی از اعضا هلال احمر یزد با حضور در انتقال خون یزد و با شعار اهدای خون هدیه برای نجات انسان‌ها خون و پلاسمای خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

او ادامه داد: طرح ملی قرار مهربانی به صورت سراسری در کشور با همکاری و هماهنگی ادارات کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر و به صورت ماهیانه از ابتدای سال شروع و تا پایان سال ادامه دارد که در آن عضو‌های داوطلب هلال احمر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خون و پلاسمای خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا می‌کنند.

نخل بند تصریح کرد: هدف از این طرح با توجه به کاهش اهدای خون و پلاسما به علت شیوع ویروس کرونا، تأمین خون و پلاسمای سالم برای بیماران است که در این میان تعدادی نیز در حمایت از پویش به رسم ایثار خون و پلاسمای خود را اهدا کردند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.