رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: تعدادی از اعضای جوانان هلال احمر یزد با اهدای خون به پویش قرار مهربانی و به رسم ایثار پیوستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،وهاب نخل بند یزدی رئیس، جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: تعدادی از اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر یزد با حضور در انتقال خون یزد با شعار اهدای خون هدیه برای نجات انسان‌ها خون خود را به بیماران نیازمند اهدا نمودند.

نخل بند افزود: طرح ملی قرار مهربانی به صورت سراسری در کشور با همکاری و هماهنگی ادارات کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر و به صورت ماهیانه از ابتدای امسال شروع و تا پایان سال ادامه دارد که در آن اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خون خود را جهت بیماران نیازمند اهدا می‌کنند.

او ادامه داد: هدف از این طرح با توجه به کاهش اهدای خون به علت شیوع ویروس کرونا، تامین خون سالم برای بیماران است که در این بین تعدادی از جوانان در حمایت از پویش قرار مهربانی و تعدادی از داوطلبان نیز در حمایت از پویش به رسم ایثار خون خود را اهدا کردند.

گفتنی است طرح پویش به رسم ایثار با همکاری و هماهنگی بسیج و انتقال خون استان از هفته بسیج آغاز شده است و در هر هفته، یک از حوزه‌های بسیج یزد به نیابت از هر شهید و با یاد و خاطره چهار هزار شهید گلگون کفن استان خون و پلاسما اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار