در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش همدان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در مجتمع آموزشی دخترانه تهذیب همدان زنگ انقلاب نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در این مراسم حاضران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام  در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) تجدید پیمان کردند.

این مراسم به صورت زنده از شبکه شاد برای مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان استان همدان پخش شد.

برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» اجرا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در این مراسم گفت: با وجود همه تحریم‌ها و شرایط سخت اقتصادی،۵۸۳ طرح با ۲ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری و عملیات اجرایی ۶۸ طرح با ۵ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان اعتبار در استان آغاز می‌شود.

مصطفی  آزادبخت با اشاره به دستاورد‌های بی نظیر انقلاب اسلامی، اسلام، تبعیت از ولایت فقیه و توجه به مردم را رمز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: ایران اسلامی هیچ زمانی به این اندازه قدرتمند نبوده و برای حفظ این عظمت و اقتدار همه مردم و مسئولان باید وحدت و همدلی داشته باشند.
مراسم ویژه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی امسال با شعار «انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» برگزار می‌شود.

مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان صبح امروز (یکشنبه) همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.