مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند در همه شعب و کارگزاری‌های استان متوقف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عباس نورمحمدی مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند متوقف و خدمات درمانی در مراکز بیمارستانی و درمانگاهی این سازمان با کارت ملی ارائه می‌شود.

نورمحمدی افزود: با اجرای طرح نسخه الکترونیک، چاپ دفترچه‌های کاغذی در این سازمان متوقف شده، ولی صفحات موجود در دفترچه‌های کاغذی بیمه شدگان کماکان معتبر و قابل استفاده است.


او با بیان اینکه از اول اسفند به بعد، بیمه شدگان و بازنشستگانی که صفحات دفترچه آن‌ها به پایان می‌رسد، نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند، گفت: این افراد می‌توانند با ارائه کارت ملی به پزشکان و مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد تأمین اجتماعی سراسر کشور خدمات درمانی دریافت کنند.


نورمحمدی با دعوت از پزشکان به استفاده از سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی، افزود: در صورت نبود امکان یا تمایل پزشکان به استفاده از سامانه نسخه الکترونیک، می‌توانند نسخه بیمه شدگان تأمین اجتماعی را در سرنسخه برای آنان بنویسند و سرنسخه پزشکان اعتباری مشابه با صفحات دفترچه‌‎های کاغذی خواهد داشت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.