سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ظرف یک ماه مشکل کمبود نهاده‌های دامی در دانسفهان رفع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عزتی سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان گفت: در سال ۹۹ تحولی در حوزه نهاده‌های دامی رخ داد و برخی از استان‌ها در این برهه دچار محدودیت شدند و تمام نهاده‌های که در سامانه بازارگاه برای استان بارگذاری می‌شود به اتحادیه دامداران استان تخصیص پیدا کرده و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در شهرک دانسفهان تراکم دام بالاست و ۳ هزار و ۲۵۰ راس دام دارند، به همین خاطر با محدودیت همراه بوده است.

به گفته سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی؛ ظرف یک ماه رفع مشکل خواهیم کرد و سهمیه این ماه شهرک دانسفهان هم همین هفته به نماینده تحویل داده می‌شود تا از طریق کارخانه تبدیل به کنسانتره شود و در اختیارشان قرار گیرد.

عزتی گفت: همچنین همین هفته دامداران می‌توانند نهاده خام دریافت کنند.

وی به قیمت گذاری دام زنده هم اشاره و بیان کرد: بازار مصرف باید به تولید کنندگان وصل و دست واسطه‌ها قطع شود.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی با اشاره به تفکیک نشدن اسناد هم گفت: در مجتمع دانسفهان ۱۳۵ هکتار زمین از طریق منابع طبیعی به شهرداری این شهر واگذار شده و اگر اجرای این طرح توسط شهرداری تمام شود تحویل سند که از مشکلات دامداران است قطعی خواهد شد.

یکی دیگر از مشکلات گاز رسانی به این مجتمع دامداری است که در این باره آقای صالحی رییس امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز گفت: با مراجعه متقاضیان آمادگی داریم نسبت به عقد قرارداد برای خود اجرایی و تحویل کنتور اقدام کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.