وصول درآمد‌های عمومی مازندران از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۴۱.۷ رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران درسومین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان که به ریاست حسین زادگان استاندارمازندران،گفت: ۲۲ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال درآمد‌های عمومی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه دراستان وصول شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۱.۷ رشد داشت.

او افزود: عملکرد درآمد‌های عمومی استان شامل درآمد‌های مالیاتی (مستقیم وغیرمستقیم) وسایردرآمد‌ها در این مدت حدود ۲۲ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به ده دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۹ معادل ۱۱۴.۳ درصدتحقق یافته و در مقایسه با مدت مشابه پارسال معادل ۴۱.۷ درصد رشد رانشان میدهد.

هاشمی گفت: وصولی درآمد‌های مالیاتی استان اعم از مالیات‌های مستقیم وغیرمستقیم در این مدت به مبلغ ۲۰ هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال رسیده که نسبت به ده دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۹ معادل ۱۱۹.۱ درصدتحقق یافته و در مقایسه با مدت مشابه پارسال معادل ۴۶.۵ رصد رشد داشته است.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران افزود: ۲ هزار و ۲۵۲ میلیاردریال سایردرآمد‌ها دراستان وصول شده که نسبت به ده دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۹ معادل ۸۴.۲ درصدتحقق یافته و در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۹.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار