امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان برنامه‌های ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن را در استان کردستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لیلا حیدری امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان با تبریک ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام و منزلت زنان و مادران جامعه اسلامی و تقارن آن با ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه‌های بزرگداشت این هفته در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان را اعلام کرد.

او از برگزاری مراسم «یاس مهربانی» باحضور بانوان فرهنگی و دانش آموزان دختر منتخب قرآنی، علمی، هنری و فرهنگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبرداد و گفت: از همسران و فرزندان معظم شهدا همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت مقام و مزلت مادران و بانوان تجلیل خواهدشد.

حیدری همچنین از برگزاری وبینار آموزشی با عنوان «حقوق زن در اسلام» از طریق فضای مجازی در روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه خبرداد و گفت: در این هفته طرح گفتگوی موثر با موضوعات مرتبط با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و هفته بزرگداشت مقام زن شامل نقش بانوان در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی، نقش زنان در تعالی خانواده و سواد رسانه‌ای مادران اجرا می‌شود.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت و مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دو طرح طراحی مسیر شاد زیستن مشترک (آموزش‌های پیش از ازدواج) و آموزش کودکیاری همزمان با هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن مسلمان اجرا خواهدشد.

حیدری بیان کرد: در این هفته از بانوان خیر فرهنگی، اعضای شورای مشورتی بانوان شهرستان، فعالین اجرای طرح‌های امور بانوان و خواهران شاغل در بخش اداری که با وجود بیماری منحوس کرونا به صورت تمام وقت در ادارات حضور دارند؛ تجلیل خواهدشد.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای فرهنگی و زنان شهیده در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج را یکی دیگر از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن اعلام کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی از کتاب «خانواده قرآنی» ویژه فرهنگیان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.