مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: همدلی همه مسئولان و همراهی نهاد‌ها و دغدغه مندان می‌تواند به گسترش فرهنگ ایمنی پایدار با ارتقای سطح تاب آوری جامعه منجر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نجات مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی با بیان اینکه ۶۵ درصد سطح خراسان رضوی حادثه خیز است، گفت: تقریبا همه مخاطرات اصلی کشور را در خراسان رضوی شاهد بودیم که به همین منظور برای گسترش فرهنگ عمومی و آگاهی و آمادگی در این عرصه می‌بایست اهتمام داشت.

او با بیان اینکه باید با بهینه سازی تعامل میان دستگاه‌های درگیر در مخاطران و بحران‌ها در پی تقویت آمادگی خودمان باشیم تصریح کرد: سفر‌های شهرستانی را با مسئولان مدیریت بحران در مناطق مختلف استان پیش بینی کرده و مانور‌های ساعت صفر را در نقاط مختلف برنامه ریزی کرده و برای ارزیابی شرایط اجرایی می‌کنیم.
بیشتربخوانید


مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی ادامه داد: حضور هلال احمر در سوانح مختلف استان به خصوص در سال‌های اخیر مبتنی بر دانایی بوده است و ما ناگزیر از تعمیم این نگرش در این عرصه هستیم و هلال احمر هم زحمات زیادی در این عرصه متحمل شده است.

نجات بیان کرد: ضرورت تعامل بیشتر بین بخشی و توجه به حوزه آموزش در عرصه‌های امدادی در استان بسیار جدی و حائز اهمیت است.

او تصریح کرد: مدیریت کیفیت جامع را در فرآیند مدیریت بحران در استان می‌بایست مدنظر داشته و پیگیری کنیم.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.