مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در یازدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در یازدهم بهمن ماه به ورزش‌های فوتسال ،دوچرخه سواری و  بسکتبال اختصاص دارد.

 

صعود فوتسالیست های امید قم به مرحله پایانی

 

تیم فوتسال فردوس قم عصر امروز در آخرین دیدار خود در بازی‌های گروه ب لیگ برتر امید‌های کشور به مصاف اهورای بهبهان رفت و با وجود شکست ۴- ۳ به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله پایانی لیگ صعود کرد.


ابراهیمی، قاسمی و ظهیری زنندگان گل برای نماینده قم در این بازی بودند.


بازی‌های گروه ب لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان  قم برگزار شد و نماینده قم به همراه شهروند ساری به مرحله پایانی صعود کردند.


در گروه یک هم، گیتی پسند اصفهان و استعداد‌های درخشان مشهد به مرحله بعد راه یافتند.


مرحله پایانی ششم تا هشتم اسفندماه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

 

مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری قم برترین های خود را شناخت

سومین دوره مسابقات کراس کانتری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با شرکت ۲۰ دوچرخه سوار و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در پیست مفید قم برگزار شد.


در رده جوانان جهانگیری، ناصری، صمدی و در رده بزرگسالان لطفی نیاسر، موسوی و امینیان به ترتیب ضمن کسب مقام‌های اول تا سوم صاحب گردن آویز و حکم قهرمانی شدند.

رکورد شکنی بازیکن شیمیدر قم 

در مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ،شیمیدر قم با شهرداری بندرعباس که در سالن بسکتبال آزادی به انجام رسید، شیمیدر قم در یک بازی جذاب و تماشایی در حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه به برتری قاطع ۹۶ بر ۶۷ دست یافت، برد ارزشمندی که تمام شاگردان مصطفی هاشمی در آن نقش مثبت داشتند، اما عماد سلمانی با کسب ۴۳ امتیاز به صورت ویژه در این مسابقه درخشید.

در این مسابقه عماد سلمانی با کسب ۴۳ امتیاز ستاره میدان و تیم بسکتبال شیمیدر قم بود و رکورد امتیازآوری در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را شکست، بسکتبالیستی که در پنجره قبلی مسابقات انتخابی آسیا به اردوی تیم ملی دعوت شد و بار دیگر در آستانه بازی‌های تیم ملی یک نمایش قابل قبول ارائه کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار