وقتی که برندسازی در بازار‌های جهانی از طریق صنعت به کنار می‌رود، تشکیل تیم‌های ورزشی می‌تواند جایگزین باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی رنجوری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کامل در جمع اصحاب رسانه گفت: وقتی که کرونا توانست به بازار‌های صنعتی آسیب وارد کند و از طریق صنعت نتوانیم به بازار‌های جهانی دسترسی پیدا کنیم، بهترین راه برای رفع این خلأ تشکیل تیم‌های ورزشی است.

او افزود: جوانان مستعد و بومی در خراسان رضوی هستند که هنوز شناخته نشده اند که با تشکیل تیم‌های ورزشی می‌توان از این ظرفیت‌های ناشناخته استان بهره گرفت.

رنجوری ادامه داد: امروزه ورزش در کنار صنعت و تجارت می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد، همانطور که شاهد هستیم در بازی‌های مختلف برند‌های گوناگون به تبلیغ محصولاتشان میپردازند و از ورزش حمایت می‌کنند.

او با بیان اینکه تشکیل باشگاه ورزشی و فرهنگی کامل با دارابودن مجوز‌های رسمی، امروز پا به پای صنعت حرکت می‌کند، تصریح کرد: در این باشگاه در رشته‌های فوتسال نوجوانان، جوانان و امید در لیگ فوتسال ایران، و بزرگسالان در لیگ یک آقایان فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کامل تاکید کرد: در شهر‌های حاشیه‌ای اطراف مشهد با مسابقات فوتسال می‌توانیم به توسعه آن‌ها کمک کنیم.

رنجوری اظهار کرد: در حال حاضر با بودجه یک میلیارد تومانی تیم‌های جوانان فوتسال را میخواهیم نگه داریم و بعد از ۲ سال خود این تیم‌ها به درآمدزایی خواهند رسید.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.