مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت : نمایشگاه کالا‌های ایرانی به زودی در استان حلبچه اقلیم کردستان عراق برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بنفشه امامی نیا مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه با اشاره به سفر هفته گذشته هیات تجاری استان حلبچه عراق به کرمانشاه، گفت : این نمایشگاه با توجه به استقبال اتاق بازرگانی استان حلبچه به منظور معرفی کالا‌های ایرانی در این استان برگزار خواهد شد.

او گفت : در این سفر هیات تجاری حلبچه به استان کرمانشاه برنامه ریزی‌های لازم برای حضور برند‌های ایرانی در این نمایشگاه انجام شده است.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه افزود: این نمایشگاه اسفند ماه امسال یا اوایل بهار سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 امامی نیا افزود: محوریت کالا‌های حاضر در این نمایشگاه تولیدات استان کرمانشاه است، اما تولیدکنندگانی از دیگر نقاط ایران در آن حضور دارند.

او برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را گامی موثر در راستای توسعه روابط تجاری بین ایران و اقلیم کردستان عراق دانست و گفت: باید از این فرصت‌ها برای معرفی برند‌های ایرانی در اقلیم کردستان عراق بهره بگیریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.