رئیس نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت : نمایشگاه کالا‌های ایرانی به زودی در استان حلبچه اقلیم کردستان عراق برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی رئیس نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت : نمایشگاه کالا‌های ایرانی با توجه به استقبال اتاق بازرگانی استان حلبچه به منظور معرفی کالا‌های ایرانی در استان برگزار خواهد شد.

او گفت : در این سفر هیات تجاری حلبچه به استان کرمانشاه برنامه ریزی‌های لازم برای حضور برند‌های ایرانی در این نمایشگاه انجام شده است.

رئیس نمایشگاه بین المللی کرمانشاه افزود: این نمایشگاه اسفند ماه امسال یا اوایل بهار سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

سلیم ساسانی افزود: محوریت کالا‌های حاضر در این نمایشگاه تولیدات استان کرمانشاه است، اما تولید کنندگانی از دیگر نقاط ایران در آن حضور دارند.

ساسانی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را گام موثر در راستای توسعه روابط تجاری بین ایران و اقلیم کردستان عراق دانست و ادامه داد: باید از این فرصت‌ها برای معرفی برند‌های ایرانی در اقلیم کردستان عراق بهره بگیریم.

این عضو اتاق بازرگانی کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید سهم ایران در بازار عراق افزایش پیدا کند، گفت: در سال‌های اخیر به واسطه امضا تفاهم نامه‌های مشترک به مقامات اقلیم کردستان عراق به دنبال تسریع در روند حضور کالا‌های ایرانی در این اقلیم هستیم.

ساسانی با اشاره به روابط مطلوب بین ایران و اقلیم کردستان عراق افزود: در سال‌های اخیر کالا‌های ایرانی نتوانسته اند آنطور که باید جای خود را در بازار عراق باز کنند؛ از این رو برای افزایش سهم در بازار این کشور تلاش خود را به کار گیریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.