فرماندار خوشاب گفت: در دهه فجر امسال ۸۱ طرح به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال در خوشاب افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

امان الله خدمتگزار فرماندار خوشاب در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در خوشاب ۷۱طرح عمرانی به ارزش ۳۱۰میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

او افزود: همچنین در ایام الله دهه فجر امسال ۱۰ طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی نیز به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار خوشاب ادامه داد: این طرح‌ها در بخش‌های توسعه و عمران شهری و روستایی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی،  مسکن مددجویان روستایی، جاده، آب شرب و میراث فرهنگی وسایر دستگاه‌های اجرایی به بهره برداری می‌رسند.

خدمتگزار بیان کرد: بیش از ۳۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی نیز در این ایام مبارک در دو منطقه شهری و چندین منطقه روستایی خوشاب اجرا خواهد شد.

اوتصریح کرد: ۴ طرح نسبتا خوب دیگری هم به ارزش ۳۰۰میلیارد ریال در دست اقدام ودرحال اجرا داریم که تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار خوشاب تاکید کرد: در دهه فجر سال قبل و هفته دولت امسال نیز طرح‌هایی در بخش‌های صنعتی و معدنی، گازرسانی، آسفالت معابر روستایی و آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال در شهرستان خوشاب به بهره برداری رسیده است که در مجموع هزارو ۲۰ میلیارد ریال توانسته ایم در این بخش‌ها اعتبار جذب کنیم.

امان اله خدمتگزار ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همکاری مردم شهرستان، اظهار کرد: هر چه مشارکت مردم در بخش رفع موانع پیش روی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر باشد طبیعتا ما هم می‌توانیم پروژه‌های بیشتر و بهتری را با جذب بموقع اعتبارات اجرا کنیم.

او افزود: در اجرای پروژه‌ها ما با دید شهرستانی نگاه می‌کنیم و با دید بخش و شهر و یا روستا نگاه نمی‌کنیم و هرچه در توانمان باشد در کل شهرستان هزینه خواهیم کرد.

فرماندار خوشاب ادامه داد: با همت و کمک اهالی توانستیم دو قطعه زمین به دو اداره میراث فرهنگی و بنیاد مسکن بدهیم که استقرارشان نهایی شده و فقط پرسه اداری برای تغییر کاربری زمین‌ها و احداث ساختمانشان را با راه و شهرسازی و منابع طبیعی هم پیگیری کرده ایم، اعتبارات کافی هم موجود است که با موافقت استان انجام خواهند شد.

انتهای پیام//ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.