هم زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مدال آوران پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و ماسکولار رقابت‌های جهانی امارات تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کرباسی (سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش) در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری این مراسم اظهار داشت: فدراسیون تصمیم دارد به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از قهرمانان و مدال آوران رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و ماسکولار که سال ۱۳۹۸ در مسابقات جهانی امارات افتخار آفرینی کردند، تجلیل کند.

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان کشوری و لشکری در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کم‌ترین وظیفه فدراسیون و مسئولان تجلیل و تشویق قهرمانان و ورزشکارانی است که با تلاش و از خودگذشتگی در میادین مختلف آسیایی و جهانی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده اند، گفت: از همین رو با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان سعی می‌کنیم با برگزاری مراسمی در شان و منزلت مدال آوران از تلاش و زحمات آن‌ها تقدیر نماییم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار